משכנתאות חוץ בנקאיות

עתיד כלכלי בטוח לכל המשפחה

מחירי הנדל"ן בישראל מרקיעים שחקים ומשפחות נאלצות להתמודד עם תשלומי משכנתא התופסים חלק משמעותי מההוצאות החודשיות.

אנו בקרדיט פוינט מספקים ייעוץ משכנתא פרטי לכל משפחה המעוניינת להפיק את המירב מההלוואה שלקחו. אנו דוגלים בייעוץ משכנתא נטול משיקולים זרים וכזה המשרת את צרכי המיועץ בלבד בין אם אתם מסורבי בנק, בתהליכי הוצאה לפועל או פושטי רגל.

משכנתא התואמת את הצרכים שלכם

השירות שאנו מציעים לכם, כולל בחינה קפדנית של יכולת ההחזר החודשית ומתן משכנתא מתאימה, הלוקחת בחשבון תוכניות עתידיות ותחזיות פיננסיות.

אנו מספקים ללקוחות קרדיט פוינט שברשותם נכס קיים, משכנתאות בהיקפים של מעל ל-100 אלף שקל, כאשר פריסת ההלוואה יכולה להגיע ל-20 שנות החזר.

להגשים את השאיפות הכלכליות

קרדיט פוינט מאמינה בתהליך אחראי ובטוח של לקיחת משכנתא. אנו מבססים את ההלוואות שלנו על יכולת ההחזר של כל לקוח, על מנת שיקבל החלטה שתעזור לו להגשים את שאיפותיו הכלכליות מבלי להיקלע למצבים פיננסיים לא רצויים.

היכרות מעמיקה עם עולם הבנקאות

אנו נעשה הכל על מנת לספק מסלולי מימון נוחים בתוך זמן קצר ככל הניתן ובמסגרת המגבלות של כל לקוח. בנוסף, כחלק מהיותנו חברה העובדת עם גופים פיננסיים אחרים בישראל, אנו תומכים בהשבת לקוחות שקיבלו סירוב מבנקים או שנמצאים בתהליכי עיקול, לפעילות בנקאית שוטפת באמצעות יכולות תכנון והיכרות מעמיקה עם עולם הבנקאות.

ככלכלנים ועובדי בנק בעבר, אנו מספקים לכם שירות מקביל, מקצועי, אחראי ומהיר – בשביל שתוכלו להתקדם לצעד הבא בחיי המשפחה שלכם.

מתעניינים בקבלת משכנתא חוץ בנקאית?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

זקוקים להלוואה
החל מ-100 אלף שקלים?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

פנייתך נשלחה בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם